Informācija Novads

Andrupenes pagasta pārvalde aicina darbā klientu apkalpošanas speciālistu/i (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

  • veikt dokumentu pārvaldību pagasta pārvaldē un klientu apkalpošanas procesu;
  • lietvedības dokumentu izstrāde un noformēšana;
  • iesniegumu pieņemšana un reģistrēšana;
  • nodrošināt saņemto un nosūtāmo dokumentu uzskaiti, reģistrēšanu un apriti;
  • personāla lietvedības dokumentu sagatavošana;
  • veikt nekustamā īpašuma nodokļa, īres apsaimniekošanas, komunālo maksājumu un citu maksājumu iekasēšanu;
  • veikt ieņēmumu iekasēšanu un atspoguļot kases ieņēmumu pārskatā.

Pretendentiem izvirzītās prasības:

  • profesionālā vidējā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • vēlama praktiskā darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādē;
  • vēlama darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • labas iemaņas darbā ar datoru;
  • augsta atbildības sajūta, precizitāte;
  • spēja risināt nestandarta situācijas;
  • prasme izmantot informācijas tehnoloģijas;
  • teicamas komunikācijas prasmes.

Piedāvājam: 

  • interesantu un atbildīgu darbu;
  • sociālās garantijas;
  • pilnu darba slodzi;
  • stabilu atalgojumu EUR 780 (Bruto) mēnesī.

CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas, motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists” var iesniegt personīgi, ar pasta starpniecību vai elektroniski. Personīgi pieteikumu var iesniegt Dagdas pilsētas un pagastu apvienībā pie lietvedes, apvienības darba laikā līdz 2023.gada 29.maijam. Ar pasta starpniecību, adresējot sūtījumu Dagdas pilsētas un pagastu apvienībai, Alejas iela 4, Dagda, Krāslavas novads, LV-5674. Elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi dagda@kraslava.lv.