Krāslavas novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Krāslavas novada Labklājības pārvaldes vadītāja amatu (profesijas klasifikatora kods 1112 36).
Pārvaldes vadītājs savas kompetences ietvaros saskaņā ar Krāslavas novada Labklājības pārvaldes nolikumu:
- nosaka Pārvaldes uzdevumus, plāno un organizē tās darbību un kontrolē noteikto uzdevumu izpildi;
- nodrošina Pārvaldes finanšu un materiālo līdzekļu likumīgu, racionālu un lietderīgu izmantošanu, izstrādā un iesniedz apstiprināšanai Pārvaldes finanšu gada budžetu tāmi atbilstoši Pašvaldības noteiktajai kārtībai, seko budžeta izpildei;
- slēdz līgumus par sociālo pakalpojumu, sociālās palīdzības un sociālās rehabilitācijas nodrošināšanu, par bērna ievietošanu audžuģimenē vai ārpusģimenes aprūpes institūcijās;
- nodrošina Pārvaldes darbību reglamentējošo dokumentu izstrādi;
- pieņem darbā un atbrīvo no darba Pārvaldes darbiniekus, nosaka viņu amata pienākumus, apstiprina amata aprakstus, organizē darbinieku kvalifikācijas un profesionālā līmeņa paaugstināšanu;
- sniedz informāciju par Pārvaldes darbu pēc Pašvaldības domes priekšsēdētāja un/vai Pašvaldības izpilddirektora pieprasījuma;
- kontrolē sociālo pakalpojumu, sociālās palīdzības un citu Pārvaldes sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Prasības pretendentiem (-ēm):
- persona, kura ieguvusi augstāko izglītību;
- darba pieredze sociālo jautājumu risināšanā;
- darba pieredze pašvaldības institūcijā vai valsts pārvaldē;
- normatīvo aktu zināšanas sociālo virzienu jomā, spēja tajos orientēties un piemērot tos;
- spēja analizēt liela apjoma dokumentus, tajā skaitā juridiskus dokumentus, novērtēt to atbilstību normatīvajam ietvaram;
- prasme veikt uzdotos uzdevumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos;
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
- zināšanas par pašvaldības darbību, tās organizatorisko struktūru un pārvaldes sistēmu;
- valsts valodas prasme augstākajā pakāpē;
- vismaz vienas svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas;
- prasme strādāt ar datoru, informācijas tehnoloģijām, kā arī ar biroja tehniku;
- prasme strādāt ar elektroniskajām dokumentu vadības un citām sistēmām;
- spēja pilnvērtīgi pielietot lietišķo rakstu valodas stilu ikdienas darbā;
- izpratne par ētikas normām, spēja strādāt komandā, spēja plānot un organizēt savu un padoto darbinieku darbu, radoša un elastīga domāšana;
- augsta saskarsmes kultūra, atbildības sajūta un precizitāte;
- nevainojama reputācija.
Piedāvājam:
- Pilnu darba slodzi;
- Atalgojumu EUR 2120 pirms nodokļu nomaksas;
- Darba vietu: Grafu Plāteru ielā 6, Krāslavā, Krāslavas novadā.
Amata pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš – līdz 2025. gada 8. augustam plkst. 13.00.
Dokumentus pretendents iesniedz personīgi Krāslavas novada pašvaldībā, Rīgas ielā 51, Krāslavā, vai nosūtot elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pasta adresi dome@kraslava.lv ar norādi "Pieteikums uz Krāslavas novada Labklājības pārvaldes vadītāja amatu".