Krāslavas novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Krāslavas novada Labklājības pārvaldes vadītāja amatu (profesijas klasifikatora kods 1112 36).

Pārvaldes vadītājs savas kompetences ietvaros saskaņā ar Krāslavas novada Labklājības pārvaldes nolikumu:

  • nosaka Pārvaldes uzdevumus, plāno un organizē tās darbību un kontrolē noteikto uzdevumu izpildi;
  • nodrošina Pārvaldes finanšu un materiālo līdzekļu likumīgu, racionālu un lietderīgu izmantošanu, izstrādā un iesniedz apstiprināšanai Pārvaldes finanšu gada budžetu tāmi atbilstoši Pašvaldības noteiktajai kārtībai, seko budžeta izpildei;
  • slēdz līgumus par sociālo pakalpojumu, sociālās palīdzības un sociālās rehabilitācijas nodrošināšanu, par bērna ievietošanu audžuģimenē vai ārpusģimenes aprūpes institūcijās;
  • nodrošina Pārvaldes darbību reglamentējošo dokumentu izstrādi;
  • pieņem darbā un atbrīvo no darba Pārvaldes darbiniekus, nosaka viņu amata pienākumus, apstiprina amata aprakstus, organizē darbinieku kvalifikācijas un profesionālā līmeņa paaugstināšanu; 
  • sniedz informāciju par Pārvaldes darbu pēc Pašvaldības domes priekšsēdētāja un/vai Pašvaldības izpilddirektora pieprasījuma;
  • kontrolē sociālo pakalpojumu, sociālās palīdzības un citu Pārvaldes sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Prasības pretendentiem (-ēm):

  • persona, kura ieguvusi augstāko izglītību;
  • darba pieredze sociālo jautājumu risināšanā;
  • darba pieredze pašvaldības institūcijā vai valsts pārvaldē;
  • normatīvo aktu zināšanas sociālo virzienu jomā, spēja tajos orientēties un piemērot tos;
  • spēja analizēt liela apjoma dokumentus, tajā skaitā juridiskus dokumentus, novērtēt to atbilstību normatīvajam ietvaram;
  • prasme veikt uzdotos uzdevumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos;
  • prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
  • zināšanas par pašvaldības darbību, tās organizatorisko struktūru un pārvaldes sistēmu;
  • valsts valodas prasme augstākajā pakāpē;
  • vismaz vienas svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas;
  • prasme strādāt ar datoru, informācijas tehnoloģijām, kā arī ar biroja tehniku;
  • prasme strādāt ar elektroniskajām dokumentu vadības un citām sistēmām;
  • spēja pilnvērtīgi pielietot lietišķo rakstu valodas stilu ikdienas darbā;
  • izpratne par ētikas normām, spēja strādāt komandā, spēja plānot un organizēt savu un padoto  darbinieku darbu, radoša un elastīga domāšana;
  • augsta saskarsmes kultūra, atbildības sajūta un precizitāte;
  • nevainojama reputācija.

Piedāvājam:

  • Pilnu darba slodzi;
  • Atalgojumu EUR 2120 pirms nodokļu nomaksas;
  • Darba vietu: Grafu Plāteru ielā 6, Krāslavā, Krāslavas novadā.

Amata pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš – līdz 2025. gada 8. augustam plkst. 13.00.

Dokumentus pretendents iesniedz personīgi Krāslavas novada pašvaldībā, Rīgas ielā 51, Krāslavā, vai nosūtot elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pasta adresi dome@kraslava.lv ar norādi "Pieteikums uz Krāslavas novada Labklājības pārvaldes vadītāja amatu".

Saistītas tēmas

Vakance