Krāslavas novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Krāslavas novada Labklājības pārvaldes vadītāja amatu (profesijas klasifikatora kods 1112 36).
Pārvaldes vadītājs savas kompetences ietvaros saskaņā ar Krāslavas novada Labklājības pārvaldes nolikumu:
- nosaka Pārvaldes uzdevumus, plāno un organizē tās darbību un kontrolē noteikto uzdevumu izpildi;
- nodrošina Pārvaldes finanšu un materiālo līdzekļu likumīgu, racionālu un lietderīgu izmantošanu, izstrādā un iesniedz apstiprināšanai Pārvaldes finanšu gada budžetu tāmi atbilstoši Pašvaldības noteiktajai kārtībai, seko budžeta izpildei;
- slēdz līgumus par sociālo pakalpojumu, sociālās palīdzības un sociālās rehabilitācijas nodrošināšanu, par bērna ievietošanu audžuģimenē vai ārpusģimenes aprūpes institūcijās;
- nodrošina Pārvaldes darbību reglamentējošo dokumentu izstrādi;
- pieņem darbā un atbrīvo no darba Pārvaldes darbiniekus, nosaka viņu amata pienākumus, apstiprina amata aprakstus, organizē darbinieku kvalifikācijas un profesionālā līmeņa paaugstināšanu;
- sniedz informāciju par Pārvaldes darbu pēc Pašvaldības domes priekšsēdētāja un/vai Pašvaldības izpilddirektora pieprasījuma;
- kontrolē sociālo pakalpojumu, sociālās palīdzības un citu Pārvaldes sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Prasības pretendentiem (-ēm):
Obligātās prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
- valsts valodas prasmes augstākajā pakāpē;
- datorprasmes lietotāja līmenī (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas);
- nevainojama reputācija.
Vēlamā pieredze, zināšanas un prasmes:
- darba pieredze pašvaldības institūcijā vai valsts pārvaldē;
- zināšanas par pašvaldības darbību, tās organizatorisko struktūru un pārvaldes sistēmu;
- darba pieredze sociālo jautājumu risināšanā un pārvaldībā;
- normatīvo aktu zināšanas sociālo virzienu jomā, spēja tos interpretēt;
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
- spēja organizēt un vadīt iestādes darbu;
- izpratne par ētikas normām, augsta saskarsmes kultūra, atbildības sajūta un precizitāte;
- pieredze strādāt ar elektroniskajām dokumentu vadības, resursu vadības un/vai sociālo pakalpojumu administrēšanas informācijas sistēmām;
- svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas.
Piedāvājam:
- Pilnu darba slodzi;
- Atalgojumu EUR 2120 pirms nodokļu nomaksas;
- Darba vietu: Grafu Plāteru ielā 6, Krāslavā, Krāslavas novadā.
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīvesgājuma apraksts (CV);
- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes dokumentu (ja nepieciešams).
Amata pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš – līdz 2025. gada 19. septembra plkst. 13.00.
Dokumentus pretendents iesniedz personīgi Krāslavas novada pašvaldībā, Rīgas ielā 51, Krāslavā, vai nosūtot elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pasta adresi dome@kraslava.lv ar norādi "Pieteikums uz Krāslavas novada Labklājības pārvaldes vadītāja amatu".