Krāslavas novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Krāslavas novada Labklājības pārvaldes vadītāja amatu (profesijas klasifikatora kods 1112 36).

Pārvaldes vadītājs savas kompetences ietvaros saskaņā ar Krāslavas novada Labklājības pārvaldes nolikumu:

  • nosaka Pārvaldes uzdevumus, plāno un organizē tās darbību un kontrolē noteikto uzdevumu izpildi;
  • nodrošina Pārvaldes finanšu un materiālo līdzekļu likumīgu, racionālu un lietderīgu izmantošanu, izstrādā un iesniedz apstiprināšanai Pārvaldes finanšu gada budžetu tāmi atbilstoši Pašvaldības noteiktajai kārtībai, seko budžeta izpildei;
  • slēdz līgumus par sociālo pakalpojumu, sociālās palīdzības un sociālās rehabilitācijas nodrošināšanu, par bērna ievietošanu audžuģimenē vai ārpusģimenes aprūpes institūcijās;
  • nodrošina Pārvaldes darbību reglamentējošo dokumentu izstrādi;
  • pieņem darbā un atbrīvo no darba Pārvaldes darbiniekus, nosaka viņu amata pienākumus, apstiprina amata aprakstus, organizē darbinieku kvalifikācijas un profesionālā līmeņa paaugstināšanu; 
  • sniedz informāciju par Pārvaldes darbu pēc Pašvaldības domes priekšsēdētāja un/vai Pašvaldības izpilddirektora pieprasījuma;
  • kontrolē sociālo pakalpojumu, sociālās palīdzības un citu Pārvaldes sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Prasības pretendentiem (-ēm):

Obligātās prasības pretendentam:

  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • valsts valodas prasmes augstākajā pakāpē;
  • datorprasmes lietotāja līmenī (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas);
  • nevainojama reputācija.

Vēlamā pieredze, zināšanas un prasmes:

  • darba pieredze pašvaldības institūcijā vai valsts pārvaldē;
  • zināšanas par pašvaldības darbību, tās organizatorisko struktūru un pārvaldes sistēmu;
  • darba pieredze sociālo jautājumu risināšanā un pārvaldībā;
  • normatīvo aktu zināšanas sociālo virzienu jomā, spēja tos interpretēt;
  • prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
  • spēja organizēt un vadīt iestādes darbu;
  • izpratne par ētikas normām, augsta saskarsmes kultūra, atbildības sajūta un precizitāte;
  • pieredze strādāt ar elektroniskajām dokumentu vadības, resursu vadības un/vai sociālo pakalpojumu administrēšanas informācijas sistēmām;
  • svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas.

Piedāvājam:

  • Pilnu darba slodzi;
  • Atalgojumu EUR 2120 pirms nodokļu nomaksas;
  • Darba vietu: Grafu Plāteru ielā 6, Krāslavā, Krāslavas novadā.

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

  • motivēta pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV);
  • izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes dokumentu (ja nepieciešams).

Amata pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš – līdz 2025. gada 19. septembra plkst. 13.00.

Dokumentus pretendents iesniedz personīgi Krāslavas novada pašvaldībā, Rīgas ielā 51, Krāslavā, vai nosūtot elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pasta adresi dome@kraslava.lv ar norādi "Pieteikums uz Krāslavas novada Labklājības pārvaldes vadītāja amatu".

Saistītas tēmas

Vakance