Krāslavas novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Krāslavas novada pašvaldības Civilās aizsardzības organizatora amatu (profesijas klasifikatora kods 2422 23).
Civilās aizsardzības organizatoram savas kompetences ietvaros saskaņā ar Krāslavas novada pašvaldības Civilās aizsardzības organizatora amata aprakstu ir sekojoši pienākumi:
- Organizēt pašvaldības civilās aizsardzības uzdevumu izpildi Krāslavas novada pašvaldības administratīvajā teritorijā;
- Organizēt sadarbības teritorijas civilās aizsardzības plānā pašvaldībai noteikto pasākumu izpildi;
- Koordinēt pašvaldībā civilās aizsardzības pasākumus katastrofu un to draudu gadījumos;
- Aktualizēt sadarbības teritorijas civilās aizsardzības plānā pašvaldībai noteiktos pasākumus;
- Apkopot, uzturēt informāciju par pašvaldības rīcībā esošajiem resursiem katastrofu pārvaldīšanai, minēto informāciju izsniegt normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
- Koordinēt katastrofu seku likvidācijai vai preventīvo pasākumu ietvaros piešķirto valsts līdzekļu un materiālu sadali;
- Piedalīties sadarbības teritorijas civilās aizsardzības komisijas darbā;
- Organizēt civilās aizsardzības komisijas locekļu mācības, piedalīties civilās aizsardzības mācībās;
- Sniegt priekšlikumus par valsts materiālo rezervju veidošanu, uzturēšanu un uzglabāšanu, apkopot un izvērtēt operatīvo informāciju par ārkārtējām situācijām pašvaldībā;
- Savas kompetences ietvaros piedalīties katastrofu preventīvajos pasākumos, sniegt atbalstu operatīvajiem un citiem atbildīgajiem dienestiem reaģēšanas un seku likvidēšanas neatliekamo pasākumu veikšanā;
- Organizēt darba un sadzīves apstākļus katastrofu novēršanā un to seku likvidēšanā pieaicinātajam citu administratīvo teritoriju, valsts un citu valsts glābšanas dienestu personālam;
- Organizēt iedzīvotāju evakuāciju no katastrofas apdraudētajām vai skartajām teritorijām, organizēt iedzīvotāju uzskaiti, pagaidu izmitināšanu, ēdināšanu, sociālo aprūpi un medicīniskās palīdzības sniegšanu;
- Apkopot informāciju par pašvaldības ātrās reaģēšanas spēku gatavību ārkārtējām situācijām (personālsastāvs un materiāli tehniskais nodrošinājums);
- Izstrādāt un aktualizēt ārkārtējo situāciju operatīvās komisijas locekļu apziņošanas shēmu;
- Piedalīties pašvaldības darba grupu darbā, sanāksmēs un komisijās;
- Organizēt pašvaldības nepārrauktas darbības nodrošināšanai katastrofas vai katastrofas draudu gadījumā nepieciešamo rīcību;
- Sniegt metodisko palīdzību pašvaldības institūcijām civilās aizsardzības pasākumu īstenošanas jautājumos;
- Izstrādāt un sniegt rekomendācijas pašvaldības institūcijām, kā arī sniegt pašvaldības iedzīvotājiem ieteikumus par katastrofas draudu gadījumā nepieciešamo rīcību;
- Sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldības iestāžu lūgumiem, sūdzībām, priekšlikumiem vai jautājumiem, kas saistīti ar civilās aizsardzības pasākumu nodrošināšanu pašvaldības administratīvajā teritorijā.
Prasības pretendentiem (-ēm):
Obligātās prasības pretendentam:
- augstākā izglītība;
- valsts valodas prasmes augstākajā pakāpē;
- datorprasmes lietotāja līmenī (MS Word, MS Excel, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas);
- nevainojama reputācija.
Vēlamā pieredze, zināšanas un prasmes:
- iegūtās augstākās izglītības studiju programmā apgūts studiju kursa “Civilā aizsardzība” saturs vismaz 1 (viena) kredītpunkta apjomā vai pieaugušo neformālajā izglītībā apgūts apmācību kursa “Civilā aizsardzība” saturs vismaz 40 (četrdesmit) stundu apjomā;
- zināšanas par pašvaldības darbību, tās organizatorisko struktūru un pārvaldes sistēmu;
- darba pieredze pašvaldības institūcijā vai valsts pārvaldē;
- darba pieredze civilās aizsardzības jautājumu risināšanā un pārvaldībā;
- normatīvo aktu zināšanas civilās aizsardzības jomā, spēja tos interpretēt;
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu;
- spēja organizēt un vadīt darbu;
- pieredze darbā ar elektroniskajām dokumentu vadības, resursu vadības un/vai administrēšanas informācijas sistēmām;
- izpratne par ētikas normām, augsta saskarsmes kultūra, atbildības sajūta un precizitāte.
Piedāvājam:
- Pilnu darba slodzi;
- Atalgojumu EUR 1180 pirms nodokļu nomaksas.
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīvesgājuma apraksts (CV);
- izglītību un tālākizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes dokumentu (ja nepieciešams).
Pieteikumu ar norādi „Pieteikums uz Krāslavas novada pašvaldības Civilās aizsardzības organizatora amatu”, var iesniegt:
- nosūtot pa pastu, norādot adresātu – Krāslavas novada pašvaldība, Rīgas iela 51, Krāslava, Krāslavas novads, LV-5601;
- slēgtā aploksnē, ievietojot to pie Krāslavas novada pašvaldības ārdurvīm novietotajā pasta kastē, Rīgas iela 51, Krāslava, Krāslavas novads, LV-5601;
- nosūtot uz elektroniskā pasta adresi dome@kraslava.lv.
Pa pastu iesūtītam vai personīgi iesniegtam pieteikumam jābūt personīgi parakstītam, savukārt elektroniskā pasta adresē iesūtītam pieteikumam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu.
Pieteikums jāiesniedz Krāslavas novada pašvaldībā vai jānodrošina tā iesūtīšana pa pastu (pasta zīmogs) vai elektroniskā pasta adresē dome@kraslava.lv līdz 2025. gada 20. oktobra plkst. 16.00. Pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiek vērtēti.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Krāslavas novada pašvaldība, Reģ.Nr.90001267487, Rīgas iela 51, Krāslava, Krāslavas novads, LV-5601, tālrunis: +371 65624383, e-pasts: dome@kraslava.lv.
Jūsu personas datu (vārda, uzvārda, personas koda, dzīvesvietas adreses, e-pasta adreses, tālruņa numura) apstrādes mērķis – pieteikums dalībai konkursā uz Krāslavas novada pašvaldības Civilās aizsardzības organizatora amatu. Jūsu personas dati tiks glabāti saskaņā ar lietu nomenklatūru.
Jums ir tiesības, iesniedzot pamatotu lūgumu, pieprasīt piekļūt Jūsu kā datu subjekta apstrādātajiem personas datiem. Lūgt neprecīzos datus labot vai dzēst, gadījumos, ja personas dati tiek apstrādāti nelikumīgi, un citos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos lūgt Jūsu personas datu apstrādes ierobežošanu un iebilst pret apstrādi. Jums ir tiesības saistībā ar iespējamu Jūsu personas datu aizsardzības pārkāpumu vērsties ar sūdzību Datu valsts inspekcijā.